Box & décodeur TV
Bienvenue

Bienvenue sur le Forum RED. Pour bien commencer et tout savoir sur ce Forum, vous trouverez toute l'info dans ce sujet

Les chiffres du forum
467 174 Membres
15 232 Sujets

Re: TV Red Plus Plan not activated

Répondre
Highlighted
m
Bronze
Posts : 1
Badges :
Post 1 +6
23 novembre 2019

Hello,

 

I have activated TV Red Plus. However, I am not able to access most of the channels (For e.g. Gulli).

I tried the SFR Customer service but since I don't speak French I could not tell them my issue.

 

Can someone please help me.

 

Thanks,

MD

Highlighted
Avatar de marcmarais
REDactor
Posts : 6988
Badges :
Avatar +68
23 novembre 2019 (edité)

Hello @melwin2019,

 

Sorry for your TV problem.

 

You're here with others customers helping each other, we have no access to your account and therefore it's impossible for us to solve the problem, we can just give you advices. 

 

Have you tried to reset your TV decoder? 

 

I tried the SFR Customer service

 

As a RED customer, SFR won't answer you, even if you can find someone speaking English.

 

You have to contact RED customer service, but I'm afraid no one speaks English, this service is in French :

 

https://communaute.red-by-sfr.fr/t5/Je-me-connecte-%C3%A0-mon-Espace/Contacter-un-conseiller-RED/ta-p/296904

 

Keep us updated

 

 

MARC


Veuillez indiquer votre abonnement (ADSL, THD ou FTTH), ainsi que votre modèle de Box (Fast 3686, NB7)

Vous pouvez contacter le service client via :

l'appli RED & Moi
ou par chat
ou via les réseaux sociaux Twitter / Facebook

Pour un problème technique sur la Box, cliquez  ICI 


Besoin de plus de données par mois ? Suivez le guide :

Besoin-de-plus-de-gigas-Cliquez-ici 


Avant tout déplacement à l'étranger veuillez lire ce Guide de Voyage