Forfait & options
397169 Membres 19036 Sujets 99742 Messages

What is this charge? Your one-time or occasional services 10,50 €

Répondre
a
Bronze
Posts : 8
Badges :
Post 1 +9
26 novembre 2019

I have been continuously charging for this, for my understanding my package is only 20euro.

Please help me

Thank you 

Avatar de Aurélien
REDactor
Posts : 12157
Badges :
Avatar +66
26 novembre 2019

Cc @marcmarais

Aurélien, REDactor.


Besoin d'aide ? Le service client RED by SFR, est joignable du lundi au samedi de 8h à 22h (hors jours fériés), par chat, mail, réseaux sociaux (facebook ou twitter) ou encore via l'application mobile "RED & Moi" !


Je ne réponds pas aux MP (messages privés) non sollicités.

Avatar de marcmarais
REDactor
Posts : 5194
Badges :
Avatar +66
26 novembre 2019

Hello @aselaherath 

 

 

I'm sorry for your problem which seems to be liked to your bank :

 

if your bank refuses a levy from RED, you will be charge with this 10.50€ fee.

 

For more information, you have to contact RED customer service, but I'm afraid it's only in French.

 

 

Good luck

 

 

 

MARC



Veuillez indiquer votre forfait mobile ou votre offre fibre (FTTH, THD) et le modèle de Box

Vous pouvez contacter le service client par chat, via l'appli RED & Moi ou via les réseaux sociaux Twitter / Facebook

Avant tout déplacement à l'étranger veuillez lire ce Guide de Voyage

a
Bronze
Posts : 8
Badges :
Post 1 +9
26 novembre 2019

Thank you very much for the reply,

so in that case what should I do with the bank.

Appreciate you further assistance.

a
Bronze
Posts : 8
Badges :
Post 1 +9
26 novembre 2019

And I have changed my bank from LCL to Caisse D'epargne with the RED, please confirm that also

Cheers!

 

Avatar de marcmarais
REDactor
Posts : 5194
Badges :
Avatar +66
27 novembre 2019

@aselaherath,

 

I have changed my bank...please confirm that also

 

we are customers like you, we have no access to your account, we can't confirm that

 

You have to deal with RED Customer Service :

 

You can contact Customer Service by par chat, through l'appli RED & Moi or networks Twitter / Facebook

 

 

Good evening Smiley heureux

MARC



Veuillez indiquer votre forfait mobile ou votre offre fibre (FTTH, THD) et le modèle de Box

Vous pouvez contacter le service client par chat, via l'appli RED & Moi ou via les réseaux sociaux Twitter / Facebook

Avant tout déplacement à l'étranger veuillez lire ce Guide de Voyage

a
Bronze
Posts : 8
Badges :
Post 1 +9
27 novembre 2019

Thank you

Asela